Ondersteuning voor klanten

Op deze pagina vindt u alle nodige informatie voor het aanvragen van ondersteuning op de door u afgenomen diensten.

Laatste teamviewer voor Apple

Service verzoek

Heeft u een vraag of heeft u ondersteuning nodig m.b.t. een van de diensten die u bij DEX afneemt? Onze technische dienst staat voor u klaar. Onderstaand schema geeft inzicht wanneer en hoe u contact kan opnemen met onze technische dienst.

Binnen kantooruren
maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00

Buiten kantooruren
Ook tijdens vakantieperioden


0165 713 001
support@dexonlineservices.nl

support@dexonlineservices.nl

Let op:
Als u het supportpack afneemt, dan wordt uw serviceverzoek z.s.m. met de voor u gereserveerde uren verholpen. Neemt u geen supportpack af, of worden de werkzaamheden niet gedekt binnen de voor u gereserveerde of gespaarde uren, dan kunnen de werkzaamheden in rekening worden gebracht.

Hulp op afstand

Onze technische dienst beschikt over remote-desktop beheer en is vaak in staat om u op afstand van dienst te kunnen zijn. Voor het ontvangen van hulp op afstand is het programma teamviewer nodig. Voor zowel Windows als Mac kunt u op onderstaande link dit programma downloaden.

Storing melden

Heeft u een storing ontdekt bij een van de door u afgenomen producten, dan kunt u dit melden aan onze storingsdienst. Onze storingsdienst zal trachten het probleem z.s.m. op te lossen. Onderstaand schema geeft inzicht wanneer en hoe u contact kan opnemen met onze storingsdienst.

Binnen kantooruren
maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00

Buiten kantooruren
Ook tijdens vakantieperioden


0165 713 001
storing@dexonlineservices.nl

storing@dexonlineservices.nl